HR recruiter / Office manager - 7099

Tuto pozici obsazujeme pro nový brněnský tým české společnosti, která vyvíjí SW pro streamování videa. Na této pozici budete: - mít na starost oblast náboru (inzerce, vyhledávání kandidátů, organizace a vedení pohovorů) a základní personální administrativu - komunikovat s personálními agenturami - starat se o personální marketing, spravovat sociální sítě - účastnit se konferencí, spolupracovat s vysokými školami - organizovat firemní akce - zastřešovat chod kanceláře, starat se o služební cesty zaměstnanců, pracovat s financemi Požadavky: - dobré komunikační dovednosti - výhodou znalost Zákoníku práce a personálních procesů - plynulá aktivní znalost AJ (úroveň B2 či vyšší) - výhodou zkušenosti z oblasti recruitmentu či HR - vzdělání humanitního (personální management apod.) či ekonomického směru - samostatnost, pečlivost, aktivní a pozitivní přístup - výhodou nadšení do oblasti IT Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr (plný úvazek) - dále nabízí roční bonusy, příspěvek na stravování, Flexi Passy, notebook + mobilní telefon aj. Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoIMP net s.r.o.
21 300 - 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoBYTASEN, spol. s r.o.
od 18 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoPM Věžníková, s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč




Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.