HR recruiter / Office manager - 7099
Tuto pozici obsazujeme pro nový brněnský tým české společnosti, která vyvíjí SW pro streamování videa.
Na této pozici budete:
- mít na starost oblast náboru (inzerce, vyhledávání kandidátů, organizace a vedení pohovorů) a základní personální administrativu
- komunikovat s personálními agenturami
- starat se o personální marketing, spravovat sociální sítě
- účastnit se konferencí, spolupracovat s vysokými školami
- organizovat firemní akce
- zastřešovat chod kanceláře, starat se o služební cesty zaměstnanců, pracovat s financemi
Požadavky:
- dobré komunikační dovednosti
- výhodou znalost Zákoníku práce a personálních procesů
- plynulá aktivní znalost AJ (úroveň B2 či vyšší)
- výhodou zkušenosti z oblasti recruitmentu či HR
- vzdělání humanitního (personální management apod.) či ekonomického směru
- samostatnost, pečlivost, aktivní a pozitivní přístup
- výhodou nadšení do oblasti IT
Nabídka:
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr (plný úvazek)
- dále nabízí roční bonusy, příspěvek na stravování, Flexi Passy, notebook + mobilní telefon aj.
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.