Specialista zákaznického servisu (pro juniory!) - 7091
Pozici obsazujeme pro českou společnost, která je partnerem SAP ČR.
Na této pozici budete:
- poskytovat zákaznickou podporu na SAP projektu
- mít na starosti prvotní kontakt s uživateli, příjem požadavků prostřednictvím e-mailu a telefonu
- spravovat zákaznické požadavky v systému
- monitorovat stav řešení požadavků, komunikovat směrem k zákazníkům
- jedná se o netechnickou pozici zaměřenou spíše na administrativu
Požadavky:
- dobrá znalost práce v MS Office
- dobrá uživatelská znalost MS Windows
- perfektní znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- AJ alespoň na pasivní úrovni
- SŠ vzdělání
- výhodou zkušenosti na pozici helpdesk
- pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy s požadovanými znalostmi
- velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné a vstřícné vystupování
- schopnost práce v týmu, organizační dovednosti, samostatný a zodpovědný přístup k práci
Nabídka:
- společnost nabízí práci na zaměstnanecký pracovní poměr na plný úvazek
- mezi benefity patří stravenky, mobil, notebook, zaškolení, další vzdělávání u SAP ČR, možnost profesního růstu a zvyšování kvalifikace
- práce přímo v centru Prahy (Václavské náměstí)
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis v českém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.