RECEPČNÍ / JUNIOR ASISTENT/KA FINANČNÍHO - ADMINISTRATIVNÍHO ODDĚLENÍ - Praha
Baví vás administrativa a komunikace po telefonu i osobně? Máte příjemné vystupování a dorozumíte se anglicky? Pokud ano, přiblížíme vám, co všechno budete mít na této pozici na starost a k jakým všem činnostem se u nás dostanete.
Náplň práce:
-Starost o chod recepce = reprezentativní vizitka firmy
-Vítání návštěv pro oddělení – příprava občerstvení
-Údržba kávovaru a zásobování kuchyňky
-Vedení pošty odeslané a přijaté – spolupráce s Českou poštou a její evidence
-Vyřizování kurýrní služby – převzetí / předání a evidence zásilek
-Evidence a archivace faktur přijatých v systému Helios
-Komunikace se zákazníky / dodavateli / partnery po telefonu i osobně
-Rozpoznání požadavku, samostatné vyřešení / předání na ostatní oddělení / kolegy
-Zaznamenání požadavků zákazníků na Helpdesk společnosti v aplikačním SW
-Orientační znalost produktů a služeb společnosti
-Vedení pokladny, prodej za hotové
-Organizace zástupu recepce – aktualizace manuálu pokynů pro zastupující kolegy,
-Základní zákaznický servis a podpora – skenování / kopírování / tvoření dokumentů
-Různorodé administrativní činnosti v rámci oddělení
-Úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti (zákaznická podpora, obchod, servis, sklad, účtárna, pronájem apartmánů)
-Zájem o dění ve společnosti, podpora ostatním kolegům
-Komunikace s hosty v pronajatých apartmánech – převážně cizinci (využití AJ)
Jaké znalosti a dovednosti očekáváme:
-SŠ vzdělání
-Komunikativní znalost AJ
-schopnost hovořit se zahraničními hosty hovořícími anglicky po telefonu i osobně
-Znalost práce s PC na dobré úrovni (MS office – Word, Excel, Outlook)
-Příjemné a profesionální vystupování
-Aktivní přístup a zodpovědnost k plnění svěřených úkolů
-Schopnost pojmout velké množství různorodých informací
-Chuť učit se novým věcem
-Přirozenou pečlivost, systematičnost, organizovanost a loajalitu
Co můžeme nabídnout:
-Pracovní smlouvu na dobu neurčitou (po 1 roce zaměstnání)
-Firemní benefity (stravenky, volnočasové poukázky, jazykový kurz AJ, Sick days) - po roce zaměstnání / po dohodě i dříve v závislosti na pracovním výkonu a přístupu (může být i po zkušební době pokud bude kandidát/ka aktivní, pracovitý/á a šikovný/á)
-Zázemí stabilní společnosti
-Zajímavé zaměstnání v příjemném, přátelském a kreativním kolektivu
-Možnost profesního růstu – do 2 let možný postup na další pozice v rámci oddělení
-Využití AJ
-Odpovídající finanční ohodnocení
-Pevná pracovní doba 8-17 s hodinovou pauzou na oběd (Flexibilní pracovní doba na této pozici není možná)
-Pracovní pozice je vhodná na HPP. Pozice je vhodná i pro aktivní a šikovné absolventy.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.