Nabídky práce

Klíčová slova
Obor
Všechny obory
Lokalita
Všechny kraje



Nabídka práce

Zaměstnání / Administrativa / Recepční
 
<< Zpět na výpis    < Zpět   Další >
Název pozice:

RECEPČNÍ / JUNIOR ASISTENT/KA FINANČNÍHO - ADMINISTRATIVNÍHO ODDĚLENÍ - Praha

Text inzerátu:

Baví vás administrativa a komunikace po telefonu i osobně? Máte příjemné vystupování a dorozumíte se anglicky? Pokud ano, přiblížíme vám, co všechno budete mít na této pozici na starost a k jakým všem činnostem se u nás dostanete.

Náplň práce:

-Starost o chod recepce = reprezentativní vizitka firmy
-Vítání návštěv pro oddělení – příprava občerstvení
-Údržba kávovaru a zásobování kuchyňky
-Vedení pošty odeslané a přijaté – spolupráce s Českou poštou a její evidence
-Vyřizování kurýrní služby – převzetí / předání a evidence zásilek
-Evidence a archivace faktur přijatých v systému Helios
-Komunikace se zákazníky / dodavateli / partnery po telefonu i osobně
-Rozpoznání požadavku, samostatné vyřešení / předání na ostatní oddělení / kolegy
-Zaznamenání požadavků zákazníků na Helpdesk společnosti v aplikačním SW
-Orientační znalost produktů a služeb společnosti
-Vedení pokladny, prodej za hotové
-Organizace zástupu recepce – aktualizace manuálu pokynů pro zastupující kolegy,
-Základní zákaznický servis a podpora – skenování / kopírování / tvoření dokumentů
-Různorodé administrativní činnosti v rámci oddělení
-Úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti (zákaznická podpora, obchod, servis, sklad, účtárna, pronájem apartmánů)
-Zájem o dění ve společnosti, podpora ostatním kolegům
-Komunikace s hosty v pronajatých apartmánech – převážně cizinci (využití AJ)

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme:

-SŠ vzdělání
-Komunikativní znalost AJ
-schopnost hovořit se zahraničními hosty hovořícími anglicky po telefonu i osobně
-Znalost práce s PC na dobré úrovni (MS office – Word, Excel, Outlook)
-Příjemné a profesionální vystupování
-Aktivní přístup a zodpovědnost k plnění svěřených úkolů
-Schopnost pojmout velké množství různorodých informací
-Chuť učit se novým věcem
-Přirozenou pečlivost, systematičnost, organizovanost a loajalitu

Co můžeme nabídnout:

-Pracovní smlouvu na dobu neurčitou (po 1 roce zaměstnání)
-Firemní benefity (stravenky, volnočasové poukázky, jazykový kurz AJ, Sick days) - po roce zaměstnání / po dohodě i dříve v závislosti na pracovním výkonu a přístupu (může být i po zkušební době pokud bude kandidát/ka aktivní, pracovitý/á a šikovný/á)
-Zázemí stabilní společnosti
-Zajímavé zaměstnání v příjemném, přátelském a kreativním kolektivu
-Možnost profesního růstu – do 2 let možný postup na další pozice v rámci oddělení
-Využití AJ
-Odpovídající finanční ohodnocení
-Pevná pracovní doba 8-17 s hodinovou pauzou na oběd (Flexibilní pracovní doba na této pozici není možná)
-Pracovní pozice je vhodná na HPP. Pozice je vhodná i pro aktivní a šikovné absolventy.

Podmínky:

SŠ vzdělání
-Komunikativní znalost AJ
-schopnost hovořit se zahraničními hosty hovořícími anglicky po telefonu i osobně
-Znalost práce s PC na dobré úrovni (MS office – Word, Excel, Outlook)
-Příjemné a profesionální vystupování
-Aktivní přístup a zodpovědnost k plnění svěřených úkolů
-Schopnost pojmout velké množství různorodých informací
-Chuť učit se novým věcem
-Přirozenou pečlivost, systematičnost, organizovanost a loajalitu

Bonusy:

Firemní benefity (stravenky, volnočasové poukázky, jazykový kurz AJ, Sick days) - po roce zaměstnání / po dohodě i dříve v závislosti na pracovním výkonu a přístupu (může být i po zkušební době pokud bude kandidát/ka aktivní, pracovitý/á a šikovný/á)
-Zázemí stabilní společnosti
-Zajímavé zaměstnání v příjemném, přátelském a kreativním kolektivu
-Možnost profesního růstu – do 2 let možný postup na další pozice v rámci oddělení
-Využití AJ
-Odpovídající finanční ohodnocení
-Pevná pracovní doba 8-17 s hodinovou pauzou na oběd (Flexibilní pracovní doba na této pozici není možná)

Náplň práce:

-Starost o chod recepce = reprezentativní vizitka firmy
-Vítání návštěv pro oddělení – příprava občerstvení
-Údržba kávovaru a zásobování kuchyňky
-Vedení pošty odeslané a přijaté – spolupráce s Českou poštou a její evidence
-Vyřizování kurýrní služby – převzetí / předání a evidence zásilek
-Evidence a archivace faktur přijatých v systému Helios
-Komunikace se zákazníky / dodavateli / partnery po telefonu i osobně
-Rozpoznání požadavku, samostatné vyřešení / předání na ostatní oddělení / kolegy
-Zaznamenání požadavků zákazníků na Helpdesk společnosti v aplikačním SW
-Orientační znalost produktů a služeb společnosti
-Vedení pokladny, prodej za hotové
-Organizace zástupu recepce – aktualizace manuálu pokynů pro zastupující kolegy,
-Základní zákaznický servis a podpora – skenování / kopírování / tvoření dokumentů
-Různorodé administrativní činnosti v rámci oddělení
-Úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti (zákaznická podpora, obchod, servis, sklad, účtárna, pronájem apartmánů)
-Zájem o dění ve společnosti, podpora ostatním kolegům
-Komunikace s hosty v pronajatých apartmánech – převážně cizinci (využití AJ)

Nástup:neuvedenoPracoviště:PrahaObor a Profese:Administrativa - RecepčníTyp pracovního vztahu:Plný úvazekMin. vzdělání:Střední všeobecné vzdělání s maturitouVhodné i pro absolventyANOZaměstnavatel:Michal ŠtullaKontaktní osoba:Michal Štulla +420774416899 praceabrigadyczech|gmail#comKontaktní adresa:Masarykova , 28002  Kolín   
zobrazit mapu
 ODPOVĚDĚT NA NABÍDKU PRÁCE Pokud jste již zaregistrován(a), přihlašte se ZDE. 
<< Zpět na výpis    < Zpět   Další >

TOP 10 podobných nabídek

Firemní recepční, 8:00-12:30 hGrafton Recruitment s.r.o.Ap specialist s aj - centrum brnaGrafton Recruitment s.r.o.Firemní recepční s aj, 29 000 ...Grafton Recruitment s.r.o.Večerní asistent/ka, 5 dnů v tý...Grafton Recruitment s.r.o.Recepční, karlín, 35 000 kčGrafton Recruitment s.r.o.Firemní recepční s aj, part tim...Grafton Recruitment s.r.o.Ap specialist s angličtinou a f...Grafton Recruitment s.r.o.Recepční v centru módy!Grafton Recruitment s.r.o.Office asistent/ka, 20 - 30 h/týdenGrafton Recruitment s.r.o.Pracovníci informačních služeb ...Československá obchodní banka, ...
 

Odpověď na inzerát

   Jméno: * Příjmení: * Odpověď na inzerát: * Email: * Podmínky: Kliknutím na níže uvedené tlačítko "Uložit" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby www.zamestnani.cz spravované společností TANGER infosystems s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Michal Štulla. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost Michal Štulla o smazání nebo o opravu osobních údajů.    
 

Zkrácený životopis

   Datum narození:
Pohlaví: Rodinný stav:
Jméno a příjmení Jméno a příjmení se ukládá do životopisu z odpovědi na inzerát.
Nástup:
Chci pracovat jako:
Místo zaměstnání:
Nejvyšší vzdělání: Znalosti a dovednosti:
Přiložit životopis:
  Můžete nahrát soubory o max. velikosti 500 kB , soubory mohou být ve formátu DOC nebo PDF
Opiš kód z obrázku: