RECEPČNÍ / JUNIOR ASISTENT/KA FINANČNÍHO - ADMINISTRATIVNÍHO ODDĚLENÍ - Praha

Baví vás administrativa a komunikace po telefonu i osobně? Máte příjemné vystupování a dorozumíte se anglicky? Pokud ano, přiblížíme vám, co všechno budete mít na této pozici na starost a k jakým všem činnostem se u nás dostanete. Náplň práce: -Starost o chod recepce = reprezentativní vizitka firmy -Vítání návštěv pro oddělení – příprava občerstvení -Údržba kávovaru a zásobování kuchyňky -Vedení pošty odeslané a přijaté – spolupráce s Českou poštou a její evidence -Vyřizování kurýrní služby – převzetí / předání a evidence zásilek -Evidence a archivace faktur přijatých v systému Helios -Komunikace se zákazníky / dodavateli / partnery po telefonu i osobně -Rozpoznání požadavku, samostatné vyřešení / předání na ostatní oddělení / kolegy -Zaznamenání požadavků zákazníků na Helpdesk společnosti v aplikačním SW -Orientační znalost produktů a služeb společnosti -Vedení pokladny, prodej za hotové -Organizace zástupu recepce – aktualizace manuálu pokynů pro zastupující kolegy, -Základní zákaznický servis a podpora – skenování / kopírování / tvoření dokumentů -Různorodé administrativní činnosti v rámci oddělení -Úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti (zákaznická podpora, obchod, servis, sklad, účtárna, pronájem apartmánů) -Zájem o dění ve společnosti, podpora ostatním kolegům -Komunikace s hosty v pronajatých apartmánech – převážně cizinci (využití AJ) Jaké znalosti a dovednosti očekáváme: -SŠ vzdělání -Komunikativní znalost AJ -schopnost hovořit se zahraničními hosty hovořícími anglicky po telefonu i osobně -Znalost práce s PC na dobré úrovni (MS office – Word, Excel, Outlook) -Příjemné a profesionální vystupování -Aktivní přístup a zodpovědnost k plnění svěřených úkolů -Schopnost pojmout velké množství různorodých informací -Chuť učit se novým věcem -Přirozenou pečlivost, systematičnost, organizovanost a loajalitu Co můžeme nabídnout: -Pracovní smlouvu na dobu neurčitou (po 1 roce zaměstnání) -Firemní benefity (stravenky, volnočasové poukázky, jazykový kurz AJ, Sick days) - po roce zaměstnání / po dohodě i dříve v závislosti na pracovním výkonu a přístupu (může být i po zkušební době pokud bude kandidát/ka aktivní, pracovitý/á a šikovný/á) -Zázemí stabilní společnosti -Zajímavé zaměstnání v příjemném, přátelském a kreativním kolektivu -Možnost profesního růstu – do 2 let možný postup na další pozice v rámci oddělení -Využití AJ -Odpovídající finanční ohodnocení -Pevná pracovní doba 8-17 s hodinovou pauzou na oběd (Flexibilní pracovní doba na této pozici není možná) -Pracovní pozice je vhodná na HPP. Pozice je vhodná i pro aktivní a šikovné absolventy.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
od 25 560 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
od 25 560 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
19 700 - 21 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
19 700 - 21 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaVSHosting s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaPojišťovna VZP, a.s.
35 000 - 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
od 25 560 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
od 25 560 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Frenštát p. RadhoštěmSTK FREN s.r.o.
od 21 300 Kč

Pracovníci v informačních kancelářích

BřeclavDiakonie ČCE- středisko BETLÉM
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
19 700 - 21 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?