Uživatelská podpora (SW pro sportovní fanoušky) - 7077
Tuto pozici obsazujeme pro nový brněnský tým české společnosti, která vyvíjí SW pro streamování videa.
Na této pozici budete:
- komunikovat se zákazníky, zodpovídat mailem či telefonicky jejich dotazy, poskytovat jim základní uživatelskou podporu
- identifikovat příčiny problémů, analyzovat je a předávat dále (internímu týmu nebo třetím stranám)
- podílet se na efektivním nastavení procesů uživatelské podpory
- sledovat sportovní zápasy :)
Požadavky:
- velmi dobrá znalost českého jazyka
- dobré komunikační dovednosti
- analytické myšlení
- časová flexibilita
- výhodou předchozí zkušenost s uživatelskou/technickou podporou
- výhodou VŠ/SŠ vzdělání technického směru
- prozákaznicky orientovaný přístup
- samostatnost, aktivní přístup
Nabídka:
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr (plný úvazek)
- dále nabízí roční bonusy, příspěvek na stravování, Flexi Passy, notebook + mobilní telefon aj.
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.