IT helpdesk (bez AJ) - 7078

Pozici obsazujeme pro českou makléřskou společnost zabývající se pojištěním a finančním poradenstvím, která hledá nové zaměstnance do svého IT oddělení v Brně. Vaší náplní práce bude: - poskytování zákaznické a technické podpory zaměstnancům společnosti - prvotní kontakt s uživateli, příjem jejich požadavků prostřednictvím e-mailu a telefonu - řešení nastalých problémů – běžné problémy uživatelů pc, jako jsou problémy s MS Office, internetovým prohlížečem, emailovým klientem apod. - vytváření prezentačních materiálů pro zaměstnance společnosti (ppt), tvorba uživatelských návodů - spolupráce s dalšími kolegy z týmu - cestování na pobočky po ČR a SR Požadavky: - dobrá znalost práce v MS Office - základní administrátorská znalost MS Windows - výhodou znalost HTML, CSS, SQL - min. SŠ vzdělání technického směru - pozice je vhodná pro absolventy s požadovanými znalostmi i zkušenější kandidáty - řidičský průkaz sk. B - dobré komunikační dovednosti, vstřícnost a ochota, trpělivost, učenlivost, aktivní přístup, schopnost práce v týmu, chuť hledat řešení - ochota cestovat (cca 20 % času) Nabídka: - jedná se o práci na zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek - společnost nabízí individuální výběr benefitů, například stravenky, mobil, penzijní či životní připojištění apod. Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?