IT technik/konzultant - 7048

Pozici obsazujeme pro zahraniční výrobní a SW společnost a její brněnskou pobočku. Na této pozici budete: - v úzkém kontaktu se zákazníky, kteří využívají SW produkty společnosti - analyzovat jejich požadavky, navrhovat řešení v rámci stávajícího portfolia produktů - nastavovat SW podle požadavků - instalovat produkty nebo doplňky k produktům - poskytovat následný servis a IT podporu - školit uživatele u zákazníka Požadavky: - dobré PC znalosti, orientace v oblasti HW a sítí - znalost Linux (ideálně na úrovni administrace serverů, ale stačí zájem o tuto oblast) - znalost MS Windows (na úrovni stanic) - znalost SQL - komunikativní znalost AJ - výhodou praxe na podobné pozici - VŠ vzdělání nebo SŠ s delší praxí - ochota cestovat po ČR a SR (přibližně 30 %, ale většinou spíše méně) - velmi dobré komunikační schopnosti, prozákaznický přístup Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek - zajímavé platové ohodnocení včetně firemních výhod (auto pro soukromé účely, plně hrazené stravenky, proplácení přesčasů, diety nad rámec zákona) Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.