Uklízečka – Brno Slatina DPP

Firma OLMAN SERVICE s.r.o. hledá pro pracoviště v Brně – Slatině, ul. Vl. Pecha šikovnou pracovnici úklidu na odpolední směnu na pozici Uklízečka na DPP. Pracovní doba PO – PÁ od 14.00 do 22.00 hod. Jedná se o úklid kanceláří. Nástup ihned, spěchá. Bližší informace na telefonu 778 541 522 nebo zasílejte životopisy na email: nabor@olman.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Uklízeči a pomocníci v domácnostech (kromě hospodyní)

BrnoAMD servis chráněná dílna s.r.
od 112 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

BrnoCentrum Kociánka
od 19 500 Kč

Ostatní pracovníci pro přípravu rychlého občerstvení

BrnoSdružení TULIPAN, z.s.
7 100 - 9 500 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

Brnosymetrie s.r.o.
10 000 - 14 000 Kč

Uklízeči a pomocníci ve zdravotnických a sociálních zařízeních

BrnoDomov pro seniory Okružní, pří
20 000 - 23 000 Kč



Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?