Administrátor IS Helios Green (6844)

Pozici obsazujeme pro českou společnost se sídlem v Brně zabývající se vývojem a distribucí zařízení pro oblast výzkumu a zdravotnictví. Na této pozici budete: - zodpovědný za chod informačního systému Helios Green - provádět údržbu serverů pro informační systém - tvořit tiskové sestavy - navrhovat a optimalizovat workflow - spolupracovat na rozvoji a optimalizaci procesů - poskytovat technickou podporu uživatelům systému Požadavky: - dobrá znalost informačního systému Helios Green - dobrá znalost správy MS SQL serveru a MS Windows serveru - alespoň základní znalost účetních operací, skladových pohybů, řízení výroby, práce s čárovými kódy - zkušenost s administrací a podporou uživatelů IS Helios Green - výhodou znalost správy MS IIS - schopnost základně se dohovořit v AJ - SŠ nebo VŠ vzdělání - řidičský průkaz skupiny B - samostatnost, komunikativnost, aktivita, zájem o dlouhodobou spolupráci Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek - společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení dle zkušeností kandidáta - jiné výhody: pružná pracovní doba, notebook, mobilní telefon, kurzy AJ Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.