Nebyl nalezen žádný inzerát odpovídající zadaným kritériím.





Podobné nabídky práce

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

Karlovy VaryKarlovarská krajská nemocnice
od 36 900 Kč

Odborní pracovníci v sociální oblasti

BrnoCentrum sociálních služeb,přís
24 420 - 38 000 Kč

Zubní technici

Český KrumlovAREKA-DENT s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Technici provozu informačních a komunikačních technologií, technici programátoři

TřebíčNemocnice Třebíč, příspěvková
20 130 - 29 520 Kč

Zdravotní laboranti

PrahaStátní zdravotní ústav
24 100 - 41 780 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

VyškovČeskomoravská Bezpečnostní Age
od 120 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?