Administrativní pracovník - Plzeňský kraj

Bezpečnostní a úklidová firma FORCORP GROUP hledá pracovníky OZP. Pozice : Administrativní asistent/asistentka pro Plzeňský kraj Co vás čeká: -příprava podkladů pro provozní vedoucí -administrativa, skenování, správa smluv, korespondence, telefonování Požadujeme: -pečlivost, zodpovědnost, loajálnost -znalost PC, EXEL, WORD -komunikativnost, flexibilita Nabízíme: - stálé pracovní místo bez víkendů v příjemném kolektivu - pracovní doba po-pá - mzda: 8 900,-/měs. - zkrácený úvazek 4 hod./denně - nástup ihned - místo vhodné pro OZP Kontaktovat můžete naši bezplatnou linku 800 99 11 88 , Své životopisy posílejte na: prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BenešovEUROASIST s.r.o.
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BenešovAGRONOVA Loket a.s.
25 000 - 35 000 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Česká LípaRKK s.r.o.
od 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaACHUM Drive s.r.o.
11 700 - 15 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

ChomutovOkresní soud v Chomutově
21 300 - 25 290 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Rychnov n. KněžnouEnergomontáže Votroubek s.r.o.
25 000 - 32 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

BruntálMěsto Bruntál
23 000 - 34 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaJKL účetní služby, s.r.o.
od 4 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.