Asistent/ka do IT firmy (6815)
Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku úspěšné mezinárodní společnosti zaměřující se na vývoj a podporu SW produktů, které se využívají v oblasti telekomunikací.
Na této pozici budete:
- mít na starosti administrativní a organizační chod kanceláře (komunikace s dodavateli)
- spolupracovat s HR a manažery na plánování pohovorů, péči o kandidáty v den pohovoru
- organizovat služební cesty, workshopy, tréninky a další události
- podílet se na zajišťování potřebných dokumentů
Požadavky:
- dobrá znalost MS Office, především Excel, Word a Outlook
- orientace v oblasti HR výhodou
- velmi dobrá znalost českého a anglického jazyka
- kratší praxe na podobné pozici výhodou
- SŠ/VŠ vzdělání
- samostatnost, výborné organizační a komunikační dovednosti, pozitivní přístup, kreativita, flexibilita
Nabídka:
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek na dobu určitou (s možností prodloužení)
- práce v mezinárodní společnosti, aktivní využití angličtiny
- celá řada firemních výhod (příspěvky na penzijní a životní pojištění, stravenky, příspěvky na sportovní aktivity, sick-days, dorovnání mzdy v případě nemoci, týden dovolené navíc, firemní vzdělávání, jazykové kurzy, kolektivní aktivity a další)
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na profil na LinkedIn.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.