Asistent/ka do IT firmy (6815)

Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku úspěšné mezinárodní společnosti zaměřující se na vývoj a podporu SW produktů, které se využívají v oblasti telekomunikací. Na této pozici budete: - mít na starosti administrativní a organizační chod kanceláře (komunikace s dodavateli) - spolupracovat s HR a manažery na plánování pohovorů, péči o kandidáty v den pohovoru - organizovat služební cesty, workshopy, tréninky a další události - podílet se na zajišťování potřebných dokumentů Požadavky: - dobrá znalost MS Office, především Excel, Word a Outlook - orientace v oblasti HR výhodou - velmi dobrá znalost českého a anglického jazyka - kratší praxe na podobné pozici výhodou - SŠ/VŠ vzdělání - samostatnost, výborné organizační a komunikační dovednosti, pozitivní přístup, kreativita, flexibilita Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek na dobu určitou (s možností prodloužení) - práce v mezinárodní společnosti, aktivní využití angličtiny - celá řada firemních výhod (příspěvky na penzijní a životní pojištění, stravenky, příspěvky na sportovní aktivity, sick-days, dorovnání mzdy v případě nemoci, týden dovolené navíc, firemní vzdělávání, jazykové kurzy, kolektivní aktivity a další) Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na profil na LinkedIn. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?