IT pracovník Olomouc

IT Pracovník Olomouc 16.000kč Přijmeme do pracovního poměru pracovníka/ci na pozici: Servisní technik IT Pracovní Úvazek: zkrácený Směnnost: jednosměnný Počet míst: 1 Mzda: 16 000 Kč./4hod. Nástup IHNED. Požadujeme: Základní orientace na HW/SW trhu – podpora při nakupování nové výpočetní techniky Administrátorské znalosti pro údržbu a správu HW/SW na kancelářských PC Administrátorské znalosti MS Windows XP – Windows 7 a kancelářských balíků MS Office, SQL databáze, MS Office, AVAST – obecné znalosti síťového prostředí Administrátorské znalosti MS Exchange server Zkušenosti s opravami hardware, samostatnost při identifikaci a analýze problémů SW a HW Aktivní přístup, schopnost učit se nové věci Analytické a logické myšlení Spolehlivost a pečlivost Komunikativnost, schopnost práce v týmu Řidičský průkaz sk. B Všeobecný přehled o IT (technologie, techniky řešení problémů, přehled o trendech jak v oblasti HW tak i SW) (správa kancelářských sítí, počítačů a dalších zařízení) Vyhrazeno pro zdravotně postižené občany OZP Náplň práce: Údržba, správa zařízení Konfigurace pracovních stanic, schopnost diagnostikovat a odstranit vzniklé poruchy na straně uživatele Instalace a reinstalace operačních systémů a ovladačů osobních počítačů, notebooků, serverů Samostatná lokalizace poruch a závad složitého hardware a jiné kancelářské techniky Instalace běžných kancelářských aplikací Instalace a konfigurace antivirových ochran Administrace a konfigurace běžných serverových aplikací Sledování dostupnosti a zabezpečení sítě, analýza problémů sítě Práce s hardware – opravy a rozšiřovaní stávajícího počítačového vybavení Bezpečnost provozovaných systémů Zálohování, správa a zabezpečení dat Monitoring funkčnosti systémů Analýza a odstraňování problémů Odpovědnost za rozvoj příslušných systémů Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem. POUZE na e-mail: prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?