Úklid - Alukov Orel - Slatiňany

Úklid - Alukov HZ s.r.o. Orel 18, Slatiňany Hledáme .1 spolehlivého a šikovného uklízeče/uklízečku na úklid kanceláří, společných prostor a sociálního zařízení. Místo vhodné pro invalidní důchodce nebo OZZ. - práce na HPP - zkrácený úvazek – 4hod./denně – Po-Pá - mzda: 88,10 - 95 Kč/hod. - ranní úklid: 8:00 - 12:00 - nástup ihned - Benefity: náborový příspěvek za přivedení nového zaměstnance s OZP, firemní tarif - první kontakt pouze telefonicky - volejte naši bezplatnou linku 800 99 11 88 - nebo 723 612 506 vždy v Po – Pá od 8:00 – 14:00 - e-mail: prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní uklízeči a pomocníci

Hradec KrálovéZásilková služba, s.r.o.
od 150 Kč

Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech

Hradec KrálovéSpolek rodičů a přátel zdravot
14 200 - 18 950 Kč

Uklízeči prodejních prostor

Hradec KrálovéCorrida a.s.
22 000 - 25 000 Kč




Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?