Senior Linux admin (interní role v telco společnosti) - 6765

Pozice obsazujeme pro pražskou pobočku mezinárodní SW společnosti, která se zaměřuje na vývoj a podporu telco SW produktů. Na této pozici budete: - administrovat Linuxové prostředí (Red Hat a CentOS), na kterém běží produkty společnosti - poskytovat technickou podporu v případě závad nebo požadavku uživatelů - mít na starost správu datového centra cca 20 % času - spolupracovat na infrastrukturních projektech - pracovat na samostatné pozici v úzké spolupráci s kolegy ze zahraničních týmů - podílet se na držení pohotovostí Požadavky: - dobrá administrátorská znalost Linux/Unix serverů - dobrá znalost psaní shell skriptů - orientace v oblasti správy LAN/WAN sítí, VPN - znalost některého nástroje pro virtualizaci (ideálně VMware), monitoring, change/incident management - výhodou znalost dalších skriptovacích nebo programovacích jazyků (např. Python, Perl, C/C++) - komunikativní znalost AJ - minimálně 3 roky praxe se správou Linux OS - SŠ/VŠ vzdělání Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek - práce v příjemném a přátelském prostředí, možnost kariérního růstu - celá řada firemních výhod (možnost bezúročné půjčky, příspěvky na penzijní a životní pojištění, stravenky, příspěvky na sportovní aktivity, sick-days, dorovnání mzdy v případě nemoci, 1 týden dovolené navíc, firemní vzdělávání, jazykové kurzy, kolektivní aktivity a další) Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.