Recepční/administrativní pracovnice (pro OZP, OZZ)

Firma OLMAN SERVICE s. r. o. hledá šikovnou a spolehlivou asistentku recepce – administrativní pracovnici – osobu se zdravotním omezením. Jedná se o ranní nebo odpolední směnu na zkrácený úvazek na HPP. Pracovní doba od 7:00 do 12:30 hodin a od 11:30 do 17:00 hodin. Pracoviště Brno-Bystrc, Jakuba Obrovského, nástup od 1. 5. 2018. Náplň práce: Pomocné kancelářské práce Telefonická komunikace Zadávání dat do PC Uvádění návštěv do firmy Přebírání pošty a balíků do firmy Požadujeme: Vzdělání střední odborné Znalost práce s PC Organizační a komunikační schopnosti Nabízíme: Zázemí stabilní společnosti Příjemný kolektiv Moderní pracoviště Občerstvení na pracovišti Příspěvek na stravování Možnost zvýhodněných zaměstnaneckých půjček Možnost využití firemní školky Elánek Bližší informace na telefonu: 734 360 001, 730 186 797 nebo zasílejte životopisy na email: nabor@olman.cz.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoIMP net s.r.o.
21 300 - 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoBYTASEN, spol. s r.o.
od 18 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoPM Věžníková, s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč




Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.