Technická podpora (L2, Windows) i pro juniory - 6573
Pozici obsazujeme pro stabilní českou společnost zaměřenou na oblast informačních, komunikačních a zabezpečovacích technologií.
Na pozici budete mít na starosti:
- poskytování odborné podpory a řešení zákazníkům na 2. úrovni
- analýzu a řešení SW/HW problémů (incidentů) reportované nižší úrovní podpory, údržba SW a zajištění opravy chyb
- návrh, plánování a modernizaci SW řešení (návrh řešení, dohled nad novými verzemi a upgradem SW)
- komunikaci se členy týmu technické podpory
- řešení požadavků vzdáleně, případně vyjížďky ke klientům (zejména po Brně)
Požadavky:
- dobrá znalost MS Windows Server a Active Directory
- znalost databázových systémů (MS SQL Server)
- znalost HW (serverová řešení)
- výhodou znalost síťových standardů (TCP/IP...) a topologií sítí
- aspoň pasivní znalost AJ
- výhodou zkušenosti s administrací Windows systémů
- VŠ nebo SŠ vzdělání technického směru
- řidičský průkaz skupiny B
Nabídka:
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- společnost nabízí odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností kandidáta
- mezi nabízené benefity patří možnosti školení, jazykové kurzy, stravenky, příspěvek na mobilní služby, společné sportovní a kulturní akce a další
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIN.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.