Úklid - Zábřeh

Úklid - Zábřeh Hledáme 4 spolehlivé a šikovné uklízeče/uklízečky na úklid kanceláří, společných prostor a sociálního zařízení. Místo vhodné pro invalidní důchodce nebo OZZ. - práce na HPP - zkrácený úvazek – 4hod./denně – Po-Pá - mzda: 88,10 Kč/hod. - ranní + odpolední úklid: - nástup 1.10.2019 - Benefity: náborový příspěvek za přivedení nového zaměstnance s OZP, firemní tarif - první kontakt pouze telefonicky - volejte naši bezplatnou linku 800 99 11 88 - nebo 723 612 506 vždy v Po – Pá od 8:00 – 14:00 - e-mail: prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?