Nabídky práce

Klíčová slova
Obor
Vybraná profese
Lokalita
Všechny kraje



Upřesnit výsledky:

Né všechny inzeráty obsahují min. mzdu.

 Kč/měsíc


Hledáte práci?

Nalezené inzeráty (213)

Odborní asistenti v administrativěDnes
Administrativní práce - vyřizování telefonů, elektronické pošty, příjem a odesílání objednávek, vystavování faktur, zajišťování chodu kanceláře, kontakt s úřady, kontakt s tuzemskými i zahraničními pa...
C.S.Solutions s.r.o.  •  Úřad práce  •  Brno  •  Nástup: 15.12.2016
Odborní asistenti v administrativě - Asistent/ka z...Dnes
BePositive s.r.o. vyvíjí webové stránky a informační systémy. Mezi další činnosti patří provoz několika specializovaných internetových projektů: SuperVazby.cz (vazba a tisk diplomových prací online) a...
BePositive s.r.o.  •  Úřad práce  •  Brno  •  Nástup: 01.01.2017
Odborní pracovníci v administrativě a správě organ...Dnes
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - po dobu přípravy projektu TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 19. prosince 2016 Podrobné podmínky...
Liberecký kraj  •  Úřad práce  •  Liberec  •  Nástup: 01.01.2017
Odborní asistenti v administrativě - ASISTENT/KADnes
Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání - praxe na obdobné pozici nebo v personalistice výhodou - výborná znalost práce s PC: MS Office, Internet - znalost NJ nebo AJ na komunikativní úrovni - osobní dovedno...
KM ČR s. r. o.  •  Úřad práce  •  Liberec  •  Nástup: 02.01.2017
Odborní pracovníci v administrativě a správě organ...Dnes
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - po dobu realizace projektu TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 19. prosince 2016 Podrobné podmínk...
Liberecký kraj  •  Úřad práce  •  Liberec  •  Nástup: 01.03.2017
Odborní pracovníci v administrativě a správě organ...Dnes
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - po dobu realizace projektu TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 19. prosince 2016 Podrobné podmínk...
Liberecký kraj  •  Úřad práce  •  Liberec  •  Nástup: 01.01.2017
Odborní pracovníci v administrativě a správě organ...Dnes
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - po dobu realizace projektu TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 19. prosince 2016 Podrobné podmínk...
Liberecký kraj  •  Úřad práce  •  Liberec  •  Nástup: 01.03.2017
Odborní asistenti v administrativě - Specialista o...Dnes
Požadujeme: • SŠ/VŠ vzdělání • Znalost žalobního řízení výhodou, ne podmínkou • Vhodné i pro absolventy • Ochota učit se novým věcem, proaktivní přístup • Znalost práce na PC – Windows, Excel, W...
Neuvedeno  •  Úřad práce  •  Pardubice  •  Nástup: 01.01.2017
Odborní pracovníci v administrativě a správě organ...Dnes
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 19. prosince 2016 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet d...
Liberecký kraj  •  Úřad práce  •  Liberec  •  Nástup: 01.01.2017
Odborní asistenti v administrativě - pracovník/ce ...Včera
Kontakt: domluvit předem na tel: 353 433 922. Profesní životopis zasílat na e-mail: gazdova@timakv.cz Požadavky: VŠ/SŠ stavebního nebo ekonomické směru, praxe min. 5 let, praxe ve stavební společnos...
TIMA, spol. s r.o. - obchodně výrobní služby  •  Úřad práce  •  Karlovy Vary  •  Nástup: 01.01.2017
Odborní pracovníci v administrativě a správě organ...Včera
Místo výkonu práce Přelouč. Pracovní náplň: vedoucí oddělení hospodářské správy Požadujeme: zkušenosti při správě budov a vedení zaměstnanců, bezúhonnost- Výpis TR, úředně ověřená kopie vysvědče...
Město Přelouč  •  Úřad práce  •  Pardubice  •  Nástup: 01.02.2017
Odborní pracovníci v administrativě a správě organ...Včera
Popis pracovní činnosti: zajišťování odborných agend na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, např. ve věcech umístění, povolení, kolaudace a odstranění staveb, sankcí. Platové zařazení: tř. ...
Město KYJOV  •  Úřad práce  •  Kyjov  •  Nástup: 01.01.2017
Odborní asistenti v administrativě - asistent/ka v...Včera
Životopis zasílejte na emailovou adresu havlik@acmarketing.cz V odpovědi uvádějte pozici "asistentka". Požadované dovednosti - práce na PC - dobré komunikační schopnosti a pracovní nasazení - ...
AC Marketing, s.r.o.  •  Úřad práce  •  Brno  •  Nástup: 05.12.2016
Odborní asistenti v administrativě - Asistentka ...Včera
Své životopisy zasílejte na email: office@lob-agency.cz; osobní kontakt možný po telefonické domluvě. Požadované dovednosti: Znalost práce na PC (MS Office), samostatnost, spolehlivost, dobré komuni...
L.O.B. finance s.r.o.  •  Úřad práce  •  Brno  •  Nástup: 02.01.2017
Odborní asistenti v administrativě - ASISTENT/KAVčera
Hledáme asistenta (asistentku) pro kancelář v Turnově, ideálně studenta VŠ, administrativní činnost, práce na PC, vyřizování telefonických hovorů a pošty, po vzájemné dohodě i úklid kanceláře, požaduj...
Martin Brzobohatý  •  Úřad práce  •  Turnov  •  Nástup: 01.01.2017
Odborní asistenti v administrativě - Referent/ka o...Včera
Tajemník ÚMČ Brno-sever vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění a z. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v pla...
Statutární město Brno  •  Úřad práce  •  Brno  •  Nástup: 01.02.2017
Odborní asistenti v administrativě - Asistent/ka v...01.12.2016
První kontakt e-mailem, osobně po telefonické domluvě. Náplň práce: - organizační a administrativní podpora vedení společnosti (třídění a evidence došlé pošty, sledování úkolů, evidování dokladů, vy...
STK Heršpice s.r.o.  •  Úřad práce  •  Brno  •  Nástup: 01.01.2017
Odborní asistenti v administrativě - Ŕidič / Řidič...01.12.2016
Co Vás u nás čeká: ~ řízení vozu Prezidenta firmy dle rozpisu pracovních cest (nejčastěji Nošovice, Žilina, okres Ostrava) ~ ochota pracovat v pracovní době, jež je pravidelně rozvržena, s ohledem n...
SUNGWOO HITECH s.r.o.  •  Úřad práce  •  Ostrava  •  Nástup: 01.12.2016
Odborní asistenti v administrativě - Administrativ...01.12.2016
Způsob prvního kontaktu: telefonicky, e-mailem i osobně (kdykoliv). Požadavky: zkušenosti v expedici výhodou, dobrou znalost MS Office, programu SAP a systému FIFO Samostatnost, spolehlivost, log...
s. n. o. p. cz a.s.  •  Úřad práce  •  Pohořelice  •  Nástup: 06.12.2016
Odborní asistenti v administrativě - Asistent/ka01.12.2016
Místo výkonu práce: Palackého třída 314, Chrudim IV. POŽADAVKY: znalost práce na PC (Word, Excel), znalost AJ a ŘP sk. "B". První kontakt učiňte prosím na výše e-mailové adrese, kam zašlete svůj živ...
K2 invest s.r.o.  •  Úřad práce  •  Chrudim  •  Nástup: 01.12.2016
 
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11      Další >