Sociální pracovníci specialisté v oblasti péče o zdravotně postižené

Pracovní poměr na dobu určitou.
Požadujeme: spolehlivost; časovou flexibilitu; samostatnost; dobré komunikační schopnosti; pečlivost; odolnost vůči stresu; ochotu vzdělávat se v oblasti autismu.
Nabízíme: pohodový tým a zajímavou práci; mzdu dle dosaženého vzdělání a praxe; zajímavé odměňování; možnost dalšího vzdělávání.

V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem..

Plat od:
20 000 - 25 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Monika Vacková DiS.
725 458 829
budejovice|icsasov#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti

SvitavyDomov na rozcestí Svitavy
od 30 000 Kč

Odborní pracovníci v sociální oblasti

Hradec KrálovéDomov U Biřičky
od 22 000 Kč

Asistenti vychovatelů

OstravaDětský domov se školou a zákla
25 040 - 31 800 Kč

Asistenti pedagogů

TáborZákladní škola Chýnov, okres T
12 520 - 15 900 Kč

Odborní pracovníci v sociální oblasti

Hradec KrálovéDomov U Biřičky
od 22 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti

OstravaVzájemné soužití o.p.s.
od 26 370 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.