Číšníci a servírky

Restaurace Dvojka v centru města Velké Meziříčí hledá číšníka/servírku.
Baví tě gastronomie? Rád/Ráda komunikuješ s lidmi? Není ti cizí neustálé učení se novým věcem, trendům a postupům?
Nejsi-li vyučen v oboru či nemáš žádné zkušenosti, nám nevadí. Vše tě naučíme, když budeš chtít.
Nabízíme kreativní práci s možností flexibilních směn (jak krátký/dlouhý týden, tak různé časové varianty, které budou vyhovovat provozu i osobnímu času). Najdeš u nás kolektiv lidí, kteří mají svoji práci rádi a baví je se posouvat pořád dál. Samozřejmostí je výborné finanční ohodnocení spojené se širokou škálou firemních benefitů.
Mezi hlavní pracovní náplně se bude řadit starost o sekci Kavárny a vinárny, kde hlavní sortiment kávu a víno doplňují domácí limonády, zákusky a ostatní nealkoholické nápoje.
Chceš-li se dozvědět více, tak nás kontaktuj na email lucie@2dvojka.cz. Zájemce prosíme o zaslání životopisu. Telefonický kontakt je také možný - provozní Lucie Huková, tel: 777 156 468
Chceš se podívat, co děláme? Koukni na www.2dvojka.cz nebo na náš facebook.
První kontakt e-mailem;

Plat od:
22 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Velké Meziříčí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.04.2024
Obor a Profese:
Číšník/servírka
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lucie Huková
+420 777 156 468
lucie|2dvojka#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?