Řídící pracovníci v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací

z: 18.4.2024

http://fulnek.cz/assets/File.ashx?id_org=3544&id_dokumenty=20411

Zaměstnanecké výhody: Služební telefon, stravenky, školení a vzdělávání, vitamíny, sociální fond, vzdělávání.

Kontaktní osoba: ng. René Veřmiřovský, MBA, telefonický kontakt 556770803, email: tajemnik@fulnek.cz

Plat od:
33 050 - 52 940 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. René Veřmiřovský, MBA
556 770 803
tajemnik|fulnek#cz






Podobné nabídky práce

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

NáchodWikov MGI a.s.
od 40 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaPernod Ricard Czech Republic s
od 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 35 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

JihlavaZoologická zahrada Jihlava, př
27 250 - 40 120 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?