- Kontroluje a zadává objednávky zákazníků v systému SAP- Připravuje potřebnou dokumentaci související s expedicemi- Aktualizuje a udržuje příslušné informace v databázi- Zná a ověřuje logistické specifikace přidělených zákazníků- Provádí společně s obchodním oddělením evidenci a údržbu knihy objednávek zákazníků (zákaznické údaje, místa určení, ceny, množství atd.)- Kontakt se zákazníky za účelem kontroly objednávek - Koordinace se skladem a plánování pro zajištění včasných dodávek- Provádění a sledování oznámení o nákladu dopravcům- Sledování spokojenosti zákazníků- Sledování ukazatelů kvality služeb a rychlosti dodávek zákazníkům- Analyzujte možné odchylky mezi kótovanými objemy a přijatými objednávkami- Sledování logistického toku od jeho plánování až po potvrzení jeho doručení zákazníkovi, řešení případných incidentů, které mohou nastatZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search
- Minimálně 3 až 5 let zkušeností na obdobných pozicích v průmyslových odvětvích, nejlépe v automobilovém sektoru- Zkušenosti s logistikou- Schopnost být rozhodný a snadno se rozhodovat- Zaměření na detail, analýzu a kritické situace- Schopnost jasně komunikovat a vyjednávat- Výhodou znalost LEAN výroby (VSM, 5S, SMED, ...)- Velmi vysoká úroveň angličtiny (denní používání)
Anglicky
- Stabilní mezinárodní společnost s týmem profesionálů, možnost kariérního růstu - Příspěvek na volnočasové aktivity formou Flexi passů - Příspěvek na dojíždění, dopravu - Týden dovolené navíc (25dní) - Příspěvek na penzijní připojištění