Prodavači smíšeného zboží

Prvotní informace:
emailem: hhnh77777@gmail.com

Upřesňující informace:
Náplň práce:
Prodej zboží, vyskládání, vystavování, třídění a zjišťování jakosti zboží, přijímání plateb, komunikace se zákazníky, předvádění zboží zákazníkům a další podobné práce.

Požadavky na zaměstnance:
Spolehlivost a schopnost rychle se učit novým věcem a pracovat v týmu, dobrá fyzická kondice, znalost vietnamštiny výhodou.

Své životopisy v českém nebo vietnamském jazyce zasílejte na e-mail: hhnh77777@gmail.com. S vybranými uchazeči o zaměstanání bude proveden telefonický a osobní pohovor.

Plat od:
21 800 Kč
Pracoviště:
Mladá Boleslav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Van Hung Nguyen
hhnh77777|gmail#com






Podobné nabídky práce

Vedoucí pracovních týmů v prodejnách

MostCTSCZ spol. s r.o.
25 000 - 42 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

OstravaSEMAG spol. s r.o.
27 500 - 30 000 Kč

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

Mladá BoleslavFOOD TRADE s.r.o.
od 150 Kč

Prodavači potravinářského zboží

ČáslavRABBIT Trhový Štěpánov a.s.
od 24 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

Rychnov n. KněžnouTuyen Nguyen Tuyen
od 21 300 Kč

Prodavači potravinářského zboží

PřešticeRabbit Trhový Štěpánov a.s.
27 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.