ZÁKAZNICKÁ PODPORA| S NJ A AJ

Komunikace v AJ a NJ pro Vás není problém? Rádi se staráte o zákazníky a máte zkušenosti na obdobné pozici? Tak mi o Vás dejte vědět!

Jako člen týmu zákaznického servisu budete:

- komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu a emailu
- zpracovávat zákaznické objednávky (příjem, kontrola stavu, expedice apod.)
- řešit případné reklamace a přání zákazníků
- pracovat na PC (administrativa, cenové nabídky, doprava, zákaznická data aj.)
- spolupracovat s ostatními odděleními
- aktivně přispívat k zákaznické spokojenostiZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání
- komunikace v němčině a angličtině na výborné úrovni - denně ústní i písemná - NUTNOSTÍ!!
- profesionállní vystupování a komunikace (email, telefon)
- praxe na PC - MS Office
- praxe se SAP - výhodou
- aktivní přístup k řešení případných problémů
- týmovost

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- školení a kurzy
- řada zaměstnaneckých benefitů (např. 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování)
- důchodové pojištění

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Pracovník podpory zákazníků
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
J#Macakova#406882203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Uherský BrodŠEDOVÁ clean service - Zlínsko
od 12 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NymburkPedagogicko-psychologická pora
20 130 - 27 500 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 400 - 28 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
26 600 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?