Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

Plat od:
19 500 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.07.2024
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Stepan Lavryshyn
774 535 444


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Dělníci v oblasti výstavby budov

HlinskoSAVE CZ s.r.o.
od 25 000 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

Klášterec nad OhříInsajder. V.P s.r.o.
od 19 900 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

OstravaSOLID CONSTRUCTION GROUP a.s.
od 19 500 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

BrnoOxanida-Consulting s.r.o.
od 30 000 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaKIN Stav s.r.o.
od 19 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.