OBCHODNÍ REFERENT

Zajímá Vás zahraniční obchod? Domluvíte se anglicky bez problémů? Pokud jste komunikativní a máte povědomí o potravinářské legislativě ozvěte se nám!

Jako Obchodní referent budete mít za úkol:
- komunikace se zákazníky
- monitorování a vyřizování požadavků zákazníků
- budete administrativní podpora pro kolegy za zahraničního obchodu
- podílíte se na zavádění nových produktůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Středočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání
- aktivní znalost anglického jazyka
- velkou výhodou znalost potravinářské legislativy

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 4 týdny dovolené
- 5 sick days
- příspěvek na stravu
- nástup ihned

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Obchodní referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Praha Recruitment (GR)
(+420) 242 456 400
K#Vojtiskova#406825203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.