Všeobecní administrativní pracovníci

MÍSTO VHODNÉ PRO OZP s inval. 2. a 3. stupně Místo výkonu práce: Chrudim Jedná se o chráněné pracovní místo jen OZP. Administrativní práce - Doprava a Logistika - vytváření objednávek na dopravu, komunikace s dopravci, zadávání dopravy do systému, shánění aut v rámci našich ověřených dopravců. Zkrácený úvazek 20-30hod/týdně; nástup dle domluvy. Požadavek: praxe v administrativě První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle, na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně - Pardubická č.p. 276, Chrudim IV, ale po předchozím telefonickém nebo e mailovém kontaktu.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

ChrudimM-SERVICES s.r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ChrudimDAP - Proseč, spol. s r.o.
od 21 300 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Uherský BrodŠEDOVÁ clean service - Zlínsko
od 12 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NymburkPedagogicko-psychologická pora
20 130 - 27 500 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 400 - 28 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
26 600 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.