Kuchaři (kromě šéfkuchařů), pomocní kuchaři

Příprava snídaňového bufetu - American breakfast buffet v měsících květen - říjen
Příprava snídaní ala carte v měsících lisopad - duben
Evidence hotelových hostů
Pracovní doba: Kátký a dlouhý týden (6:00-11:30)

Zaměstnanecké výhody: Personální strava,finanční bonusy

Kontakt e-mailem: info@hotelresortrelax.cz

Plat od:
18 000 - 20 000 Kč
Pracoviště:
Český Krumlov
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Miroslav Magerstein
734 870 650
info|hotelresortrelax#cz






Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů), pomocní kuchaři

OtrokoviceCentury Company s.r.o.
od 21 500 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

TrutnovVojenská lázeňská a rekreační
od 22 000 Kč

Pomocní kuchaři

TáborDĚTSKÁ PSYCHIATRICKÁ NEMOCNICE
od 19 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

TáborDĚTSKÁ PSYCHIATRICKÁ NEMOCNICE
20 000 - 25 290 Kč

Pomocní kuchaři

KlatovyZákladní škola Klatovy, Čapkov
od 20 000 Kč

Pomocní kuchaři

TřinecZákladní škola a mateřská škol
od 15 770 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?