Ostatní úředníci jinde neuvedení

Kontakt: Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz Bližší informace: http://www.kr-karlovarsky.cz/krajsky-urad/deska/stranky/skryte/volna_mista.aspx 25 dnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
27 259 - 41 676 Kč

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
27 259 - 41 676 Kč

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
28 909 - 43 326 Kč

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
28 909 - 43 326 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Karlovy VaryKarlovarský kraj
od 28 000 Kč

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
28 909 - 43 326 Kč



Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
27 259 - 41 676 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

KopřivniceMěsto Kopřivnice
25 280 - 41 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaStatutární město Ostrava
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

TišnovMěsto Tišnov
od 24 100 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Ústí nad LabemÚstecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
27 259 - 41 676 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.