Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů

Náplň práce:
- Příprava rozpočtů jednotlivých zakázek,
- Zpracování rozpočtů technologických částí potrubí a armatur a jiné,
- Vytvoření rozpočtů v systému Cenkros, sestava a evidence cenových kalkulací,
- Tvorba kalkulací z výkazu, výměr z projektové dokumentace.
- Oslovování subdodavatelských a dodavatelských firem,
- Poptávaní materiálů a služeb,
- Evidence cenových kalkulací,
- Kontrola rozpočtů a cenových nabídek,
- Účast na obhlídkách staveb za účelem sestavení cenových nabídek,
Požadujeme: pečlivost, spolehlivost, , SŠ/VŠ stavebního nebo strojního směru - výhodou.
Počítačové znalosti - použivatel: Cenkros, Kros- výhodou.
Pokročilá znalost práce na PC - MS Office (Excel, Word), MS Outlook
Zázemí perspektivní mezinárodní společnosti. Příjemné pracovní prostředí, možnost dalšího profesního růstu a seberealizace, systém zaměstnaneckých výhod a benefitů.
Kontakt na mail.


Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Elektrotechnika a energetika
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Veronika Masarykova
personalni|montpetrol#com






Podobné nabídky práce

Elektrotechnici a technici energetici

ZnojmoMěsto Znojmo
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů

HlučínZáchranný útvar Hasičského zác
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů

ZnojmoFK dřevěné lišty, spol. s r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.