Obchodní referenti

Kontakt: osobně 9.00-14.00 hodin, emailem, telefonicky 7-15 hodin Vybraní uchazeči budou zaměstnavatelem kontaktováni. Požadujeme: organizační schopnosti, technická představivost, komunikativnost, svědomitost, spolehlivost, samostatnost, praxe na obdobné pozici výhodou. Náplň práce: zajištění aktivního prodeje výrobků i na export, obchodní komunikace se stávajícím okruhem zákazníků, zpracování a sledování obchodních případů, tvorba a podpora marketingu společnosti. Zázemí stabilní společnosti. Motivující finanční ohodnocení a firemní benefity. Finanční příspěvek na životní pojištění, finanční příspěvek při životním jubileu, odborné kurzy pro zvyšování kvalifikace, odměna při splnění docházky bez absence. PP dle dohody ihned na dobu 6 měsíců, následně na neurčito. PD od 6.00-14.00 hodin

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Obchodní referenti

ŠumperkDOLS-výroba Dveří, Oken, Listo
od 30 000 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

TřinecMEPAC CZ, s.r.o.
25 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

PříbramCLA Distribution, s.r.o.
12 000 - 14 000 Kč

Obchodní referenti

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 41 500 Kč

Obchodní referenti

JaroměřREKO s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

KroměřížHARKO s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

PlzeňFOINIA STEEL spol. s r.o.
33 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.