Technici počítačových sítí a systémů

1. kontakt e-mailem: Bakos Tomáš, e-mail: HR.CEE@landisgyr.com

Inženýr zajištění kvality hraje roli při získávání vysoce kvalitních dodávek produktů. Primárním úkolem je zajišťování kvality testováním softwaru a podpora vývojářů při vytváření testovacího kódu. Pracuje jak s manuálním testováním, tak s automatizací testů s cílem udržení kvality dodávek řešení v oblasti automatizovaného softwaru. Mezi hlavní odpovědnosti patří:
-Podílet se na vývoji a implementaci testovací strategie pro automatizaci jako součásti zajištění kvality, definování kritérií a oblastí pro automatizaci
-Plánování testovacích aktivit pro projekty na základě přímých požadavků projektu
-Správa vyvíjejících se požadavků na testy, analýza a navrhování testů, příprava testovacích dat
-Specifikace testovacích případů/scénářů
-Navrhování a provádění různých typy testů: manuální, regresní, průzkumné
-Implementace funkční back-endové příručky, integrace, regrese a průzkumných testů

Zaměstnanecké výhody:
- 25 dní dovolené a 3 sick days
- Stravenky
- měsíční příspěvek na volnočasové aktivty (cafeterie Edenred), príspěvek na členství Multisport
- Penzijní připojištění a/nebo soukromé životní pojištení

Plat od:
85 000 - 105 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.03.2024
Obor a Profese:
Technik HW
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tomáš Bakos
HR#CEE|landisgyr#com






Podobné nabídky práce

Správci webu

PrahaSH engineering company s.r.o.
od 22 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAPAP IN s.r.o.
24 000 - 27 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

Karlovy VaryCC INTERNET s.r.o.
35 000 - 38 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAPAP IN s.r.o.
12 000 - 13 500 Kč

Správci webu

PrahaACHUM Drive s.r.o.
7 900 - 19 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

BrnoAT & T Global Network Services
od 41 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?