ELEKTROMECHANIK | ČISTÁ VÝROBA BEZ HLUKU

Hledáte práci v klimatizované výrobě? Máte praxi jako údržbář se specializací na elektro?

Pošlte nám životopis!

Na pozici mechanika na vás čekají nejmodernější technologie, podílení se na výrobě komponentů pro elektromobilitu i zodpovědnost za seřizování, opravy a údržbu strojů, přístrojů a zařízení.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* studia technického směru
* praxe z údržby
* vyhláška §6 (i k obnově)
* ochota pracovat na 12 hodinové směny
* znalost práce na PC

Eso v rukávu je zkušenost z SMTvýroby i znalost AJ či NJ.

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

* 13. a 14. plat
* 5 týdnů dovolené
* dotované jídlo
* až 3 000 Kč příspěvek na dopravu
* příspěvky na penzijní připojištění
* individuální navyšování mezd, na základě hodnocení
* týmové prostředí a prima kolegové
* vzdělávací kurzy
* firemní akce

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Elektrotechnik
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Usti nad Labem (GR)
M#Drncova#406492203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.