Pracovník/ce úklidu – Zlín

Baví Vás uklízet?

Máte rádi čistotu a pořádek? Přijďte k nám
Jsme rodinná firma OLMAN SERVICE s. r. o. a uklízíme již 32 let. Rádi bychom Vás přivítali do našeho kolektivu, kde bude pečovat o čisté provozy ve Zlíně.
Co bude Vaší náplní práce?

Stírání prachu
Vynášení odpadu
Mytí podlahových krytin
Provádění dezinfekce


Na co se u nás můžeš těšit?

Zkrácený úvazek PO-PÁ:

   1 pracovní pozice, pracovní doba od 6:00 do 10:00 hodin - venkovní úklid
   1 pracovní pozice, pracovní doba od 16:00 do 20:00 hodin


Pracovní pozice jsou vhodné i pro osoby se zdravotním omezením.
Co Vám můžeme za Vaši skvělou práci nabídnout?

Přátelskou atmosféru
Práci na DPP, DPČ
Když se Vám pokazí pračka, rádi Vám na ni půjčíme
Svou prací přispíváte ke zdraví lidí


Pokud hledáte stabilní práci volejte 773 761 858, 739 066 203 nebo pište na email: nabor@olman.cz.

Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Částečný úvazek, Brigáda
Cizí jazyk:

Česky

Nástup:
Ihned
Obor a Profese:
Řemeslné a manuální práce - Uklízečka/čistič, Brigády - Brigády
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lada Done
+420730186797
nabor|olman#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?