Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

Praxe nebo vzdělání v oboru elektro / zkušenosti v obchodě B2B.
- Obchodního ducha, komunikativní, férový a akční typ prodejce.
- Součinnost při odbavení zákaznických potřeb na pobočce.
- Role disponenta-pečlivost při vedení skladu
- Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič; uživatelskou znalost MS Office
- Pracovní doba 7,00 - 16,00 hod.
- Čistý trestní rejstřík
25 dní dovolené, stravenkový pušál, příspěvek na penzijní pojištění, občerstvení na pracovišti, propracovaný systém zaškolení, Multisportkarta
Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem.

Plat od:
25 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Litoměřice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Merchandiser
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jiří Louda


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

HodonínBRAVSON GROUP s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

ChomutovTTT-NERES s.r.o.
od 21 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

OstravaRubizza company s. r. o.
24 000 - 28 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

PlzeňPreminox s.r.o., odštěpný závo
od 50 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

Nový JičínHYUNDAI LXM motors s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

OstravaFILOBAT s.r.o.
45 000 - 60 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?