Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s výše uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava. Na obálku uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 12. 4. 2024 Předpokládaný nástup: dle dohody Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů. Poznámka: pracoviště Magistrátu města Opavy jsou v režimu nekuřáckých pracovišť. Informace o zpracování osobních údajů: Statutární město Opava, sídlo Horní náměstí 69, 746 01 Opava, IČO: 00300535, coby správce osobních údajů, zpracovává uvedené osobní údaje, a to za účelem uskutečnění výběrového řízení, a to po dobu jeho trvání a po dobu nezbytnou po jeho skončení, a to dle čl. 6 odst. 1 písm. c) Obecného nařízení Evropského parlamentu a rady EU 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: Dosažené vzdělání - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor - VŠ architektura, urbanismus, městské inženýrství, stavitelství, geografie - (příp. jiný VŠ technický obor nebo VŠ obor s environmentálním zaměřením) - SŠ pozemní stavby nebo jiný stavební obor výhodou Praxe - v oboru nebo ve veřejné správě výhodou - vhodné i pro absolventy Znalosti a dovednosti - orientace v problematice územního plánování - organizační a komunikační schopnosti - samostatnost, pečlivost, osobní zodpovědnost - stylistické dovednosti, dobrá znalost českého pravopisu a základních pravidel úřední korespondence dle platných norem - dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook, Excel) - ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Výhodou: - časová flexibilita - ŘP skupiny "B" Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení o jméno, příjmení a titul uchazeče o datum a místo narození o státní příslušnost uchazeče o místo trvalého pobytu uchazeče o číslo občanského průkazu o kontaktní telefonní číslo o kontaktní e-mail o datum a podpis uchazeče. Požadované doklady: - profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech s ohledem na výše uvedené požadavky stanovené Statutárním městem Opava - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál nebo ověřená kopie; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (diplom a dodatek k diplomu; příp. vysvědčení o státní zkoušce - u diplomů vydaných do konce roku 2005) Platové zařazení: platov

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ProstějovÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy

Nové Město n. MetujíMěsto Nové Město nad Metují
24 100 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ProstějovÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?