Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com
Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a italsky pro posílení našeho pražského týmu.
Hlavním úkolem specialisty na pojistné události je pomáhat pojištěným během aktivního případu a koordinovat se zákazníky, spolupracujícími společnostmi, poskytovateli pro dosažení co nejlepšího výsledku pro pojistné podmínky člena, standardní operační postupy a pokyny manažerů.
Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:
- Vyřizovat veškerou příchozí a odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, poskytovateli zdravotních a technických služeb, zprostředkovateli, zákazníky a s asistenčními centry. Evidovat veškerou komunikaci a přijatá opatření v systémech poskytovaných společností (Globo, Outlook, telefonní systém a další). - Evidovat a v případě potřeby upravovat rezervy na vyžádané služby až do výše schváleného finančního limitu. - Odpovídajícím způsobem koordinovat veškerá logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. - Koordinace s lékařským týmem podle eskalačního procesu Euro-Center. - Mít dobré znalosti všech produktů, být schopen rychle a efektivně zkontrolovat pojistné podmínky požadované pro daný případ. - Být schopen vybrat vhodné poskytovatele z různých zemí adekvátní pro probíhající případ. - Být schopen identifikovat případy možných podvodů, případů s vysokými náklady a zapojení jiných pojišťoven a upozornit na ně vedoucího oddělení fakturace a sítě. - Dodržování ochrany dat, bezpečnosti a firemních standardů. - Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této funkce. - Neprodleně upozornit vedení na jakékoli porušení ochrany údajů, pokud k němu dojde nebo pokud je zjištěno. - Umět zaevidovat fakturu poskytovatele a mít teoretické znalosti o platebním styku.
I. PROFIL POZICE:
Vzdělání / znalosti a zkušenosti: - Předchozí praxe v call/asistenčních centrech je žádoucí, minimálně však v oblasti telefonických služeb zákazníkům.
Jazykové znalosti: - angličtina: rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina - italština: rodilý mluvčí, dvojjazyčný mluvčí nebo vysoce pokročilý mluvčí
Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici: - Znalost práce s počítačem - Dobré komunikační dovednosti se zaměřením na empatický přístup, schopnost naslouchat a pozornost k detailům. - dobrý týmový hráč - Dobrá práce pod tlakem.- Dodržování ochrany údajů, bezpečnostních a podnikových standardů. - Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této funkce. - Neprodleně upozornit vedení na jakékoli porušení ochrany údajů, pokud k němu dojde nebo pokud je zjištěno. - Umět zaevidovat fakturu poskytovatele a mít teoretické znalosti o platebním styku.
Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěve |