PROJEKTOVÝ MANAŽER V LOGISTICE | HYBRID WORKING

Stabilní společnost s mezinárodním zázemím obsazuje pozici v logisticke s přesahem do IT. Máte zkušenosti s implementací SAPU nebo jste se alespoň na implementaci podíleli? Domluvíte se výborně anglicky? Chtěli byste pracovat většinu času z domova?

Jako Projektový manažer v logistice budete mít na starosti:

- Správa mezinárodních/národních projektů s komplexním IT zaměřením
- Implementaci SAP logistických modulů warehouse managementu a material managementu
- optimalizaci procesů
- definici mezinárodních logistických standardůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- AJ na úrovni B2 / C1
- Zkušenosti v logistice s implementací SAP (či podílení se na implementaci) podmínkou
- Projektové zkušenosti s optimalizací logistických procesů v SAP (SAP (E-) WM a MM)
- Velmi dobrá znalost MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* hybrid working model (až 4 dny na HO)
* týmové prostředí a prima kolegové
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní doba
* individuální navyšování mezd, na základě hodnocení
* osobní prémie
* příspěvek na dopravu
* příspěvky na penzijní připojištění
* vzdělávací kurzy
* firemní akce

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Logistik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
K#Cibulkova#405433203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.