Elektronik - pouze ranní směna, centrum Plzně

Prosperující menší strojírenská firma v centru Plzně, hledá nového člena do svého týmu na pozici Elektronik/Elektrikář. Pokud máte zkušenosti v oblasti elektrotechniky a hledáte práci s přátelským kolektivem v pohodovém prostředí, mohla by tato pozice být právě pro vás.

Náplň práce:

- Elektro rozvody na strojích.
- Oživování strojů a dokončování jejich zapojení.
- Předávání informací mezi konstrukcí a elektro montáží.
- Komunikace s dodavateli a zákazníky.
- Práce na pobočce bez nutnosti cestování jenom na ranní směnuZašlete nám svůj životopis. Více podobných pozic naleznete na https://cz.gigroup.com/nabidky-prace/?job=&placeOfWork=

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Elektrotechnické vzdělání.
- Praxe na obdobné pracovní pozici.
- Schopnost čtení technické dokumentace.
- Mírně pokročilá znalost anglického jazyka.
- Orientace v SW programech, jako jsou Siemens, Beckhoff a další.

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- Týden dovolené navíc.
- Pracovní doba 7,5 hodiny/den.
- Profesionální vzdělávání a školení.
- Jazykové kurzy zdarma.
- Možnost cestování
- Závodní stravování se zaměstnaneckým podílem 29 Kč.
- Příspěvek na penzijní pojištění 900 Kč/měsíc (po zkušební době).
-21% bonus na Vánoce a dovolenou z platu.
- Každoroční navyšování mzdy.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Elektrotechnik
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Plzen (GI)
(+420) 595 131 777
m#kocanova#405346203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?