Všeobecní administrativní pracovníci

Místo výkonu práce: Hazlov. Pracovní poměr na dobu určitou (2 roky) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h. Náplň práce: zadávání dat do systému, zápis výsledků do tabulek, výpomoc v oddělení kvality (kontrola kvality odlitků, odstraňování vad ručním nářadím). Požadujeme: spolehlivost, organizační schopnosti, znalost práce na PC, pečlivost, zručnost, praxe výhodou. Nabízíme: příspěvek na stravování, možnost využití podnikové dopravy, systém firemních benefitů. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Hazlov 247, 351 32 Hazlov (dle předchozí domluvy) !!!

Plat od:
26 160 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
27.02.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Kučerová
777595336
jobs|abydos#cz






Podobné nabídky práce

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 400 - 28 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
26 600 - 33 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NáchodZ + M Logistics, spol. s r.o.
7 988 - 13 313 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ŠumperkMěsto Mohelnice
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KrnovZVOSKA s.r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaA.D.M. Plus s.r.o.
od 21 300 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.