Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com

Požadavky na pozici Customer Service Representative / popis pozice, vítána zkušenost: Primární interní kontakt pro zákazníka a (vyhrazené) obchodní zástupce v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech / dodávkách.
Zodpovědnost za včasný příjem, sledování a vyřizování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu, ovládá znalost aktuálního produktového portfolia. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a podpoře prodeje. Sdílí znalosti s juniorními členy týmu. Zajišťuje správnou správu objednávek: Nabídky, objednávky, dodávky a faktury, vyřizuje reklamace produktů a služeb, zajišťuje splnění místních zákonných požadavků
Výborné komunikační schopnosti (slovem i písmem),vítána plynulá AJ, dovednosti na telefonu (pozitivní, přátelské, profesionální),nezávislý, motivovaný a cílevědomý,spolehlivý a vysoký smysl pro odpovědnost ,obchodní dovednosti (schopnost naslouchat prodejním příležitostem a jednat podle nich),flexibilita (v pracovní době a přidělených úlohách),schopnost obsluhovat počítačové systémy s přesností a efektivitou (ERP, CRM a Excel)

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Markéta Kavková
marketa#kavkova|ibs-sro#com






Podobné nabídky práce

Pracovníci v informačních kancelářích

Knihovna, Muzeum a Informační
21 000 - 26 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

ŠumperkKORDEX spol. s r.o.
od 23 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.