Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

Continuous Improvement Specialist analyzuje procesy ve společnosti a navrhuje, jak je zlepšit. Spolupracuje s provozním týmem a navrhuje změny a opatření a zajišťuje jejich následné dodržování.
Máš zkušenost se zlepšováním procesů v logistické společnosti? Domluvíš se anglicky?
Na pozici SPECIALISTY ZLEPŠOVÁNÍ PROCESŮ tě čeká:
" Řízení projektů v systému NOS (Neovia Operations System) zaměřených na trvalé zlepšování
" Nastavování procesů zlepšování, odstraňování jednotlivých druhů plýtvání a snižování nákladů
" Reporting
" Organizace akcí souvisejících se zlepšováním procesů (Kaizen, Lean six sigma, 5S, Standardy práce, Audity)
" Školení, koučování a podpora zaměstnanců k dosažení cílů
" podpora General Managerovi a Operations Supervisorovi při řízení chodu skladu
Požadavky:
" Schopnost komunikovat na všech úrovních v rámci organizace
" Předpoklady pro učení a školení zaměstnanců
" Schopnost určovat si priority
" Analytické myšlení
" Pracovní návyky zaměřené na bezpečnost, kvalitu a produktivitu
" Organizační schopnosti
" Projektový management
" Řidičský průkaz sk. B
Kvalifikace:
" Titul Bc. z vysoké školy zaměřené nejlépe na logistiku
" Zkušenosti s Kaizen, 5S, 6 Sigma, Project Managementem a Continous improvementem
" Certifikace Green Belt / Black Belt a zkušenosti s metodami Lean jsou výhodou
" Pokročilá úroveň MS Office
" Řidičský průkaz sk. B (ochota cestovat během start up projektu Ústí and Labem - Jirny)
Zaměstnanecké výhody: Stravenkový paušál 100 Kč/den, příspěvek do cafeterie navýšení dovolené po odpracovaném roce
Kontakt: telefonicky

Plat od:
39 200 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Labem
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer logistiky
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Barbora Podvalová
730158331


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

JeseníkJiří Marinka
38 000 - 43 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
70 000 - 90 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
80 000 - 90 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

PísekTommi CZ s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?