Odborní asistenti v administrativě

První kontakt e-mailem.

Tyto požadavky jsou vítány:
o Anglický jazyk na pokročilé úrovni
o Univerzitní vzdělání
o Zkušenosti v oblasti financí, IT anebo project management preferované, ale ne nutné
o Spolehlivost a schopnost převzít iniciativu
o Analytické myšlení na vysoké úrovni
o Základní znalost investičních, majetkových, životních a penzijních produktů
o UK Financial Services Compliance
o Corporate Actions & extended investment ranges
o Wrap Platforms
o Trusts
o UK Pensions

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2023
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kirstin Cambell
+44 131 322 4989
recruitment2|fnz#co#uk






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaCS Medicus s.r.o.
od 25 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Mladá BoleslavAFINASERVICE, odštěpný závod
od 21 700 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoJUDr. Karel Urban
od 22 500 Kč

Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?