Obchodní zástupce - oblast automatizace (45 - 55.000 Kč)

Máte za sebou už pár úspěšných obchodů a hledáte pracovní pozici, kde Vaše komunikativní schopnosti uplatníte? Zároveň jste ale technický typ, který rád sleduje nejnovější trendy a nezalekne se technických výkresů? Pak jste náš člověk a moc rádi si od Vás poslechneme víc! Jsme dynamická společnost působící v oblasti průmyslové automatizace a hledáme kolegu, který bude hrát klíčovou roli v naší firmě.
* Obchodní činnost: budete proaktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti, udržovat vztahy se stávajícími klienty a a rozvíjet naše portfolio.
Dosažení (či překročení :)) prodejních cílů bude Vaší prioritou.

* Technická podpora: v rámci komunikace se zákazníky budete také poskytovat odbornou technickou podporu našim zákazníkům a partnerům - ale nebojte, vše ohledně našich produktů Vás zaučíme!

* Průzkum trhu: budete sledovat a analyzovat tržní trendy, konkurenci a nové technologie v oboru.

* Marketingové aktivity: podílet se budete také na propagaci našich produktů

Plat od:
45 000 - 55 000 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek, Práce na dohodu
Podmínky:

* min. SŠ, ideálně technický obor
* praxe v oblasti obchodu - výhodou bude, pokud se jednalo o technický produkt, či službu
* schopnost profesionální komunikace s našimi klienty - potřebujeme někoho, kdo vysvětlí složité technické koncepty jednoduchým způsobem
* ŘP sk.B

Bonusy:

* motivační finanční ohodnocení s atraktivním variabilním platem
* možnost karierního růstu
* služební vozidlo
* služební notebook a mobil
* flexibilní pracovní doba
* možnost homeoffice
* stravenky
* příspěvky na penzijní připojištění
* lokalita: Jihlava

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Prodej a obchod, Prodej a obchod: Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Kristina Tománková
+420 601 593 616
k#tomankova|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.