Ostatní úředníci jinde neuvedení

Kontakt: Personální oddělení, e-mail: kariera.magistrat@praha.eu

Upřesňující informace:
Magistrát hl. m. Prahy hledá referenta / referentku do odboru veřejných zakázek.

Oznámení o vyhlášeném výběrovém řízení je zveřejněno na úřední desce Magistrátu hlavního města Prahy na www.praha.eu nebo na kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Termín pro podání přihlášek je do 21. 6. 2023.

Zaměstnanecké výhody:
" pružná pracovní doba
" možnost občasné práce z domova
" 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
" příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
" příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
" příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
" příspěvek na penzijní připojištění
" příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
" osobní konto s možností čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na jazykové vzdělávání, kulturní a sportovní vyžití, rekreaci, nákup knih apod.)
" podpora profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
" možnost využití programu mentoringu a koučinku
" podpora slaďování pracovního a rodinného života
" možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-vzdělávací akce pro děti zaměstnanců v době krátkodobých prázdnin
" pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností

Plat od:
28 000 - 47 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.06.2023
Obor a Profese:
Pracovník na přepážce
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Personální oddělení
kariera#magistrat|praha#eu






Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Ústí nad LabemÚstecký kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Ústí nad LabemÚstecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?