Lékaři v interních oborech

Nástup možný ihned.
Místo vhodné i pro absolventa.
1 směna / nepřetržitý provoz.
Možnost zkráceného úvazku.
Plat je ovlivněn délkou praxe.
Nástupní finanční bonus 70 000 Kč (absolvent).
5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování a další benefity.
Kontakt: telefonicky 7 - 16, e-mailem nebo osobně 7 - 15 Albertinum, OLÚ, Žamberk

Plat od:
41 380 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Orlicí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2024
Obor a Profese:
Všeobecný lékař
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Rudof Bulíček
723 902 541
bulicek|albertinum-olu#cz






Podobné nabídky práce

Lékaři bez atestace (kromě oborů praktického lékařství)

PrahaFakultní Thomayerova nemocnice
46 380 - 59 000 Kč

Lékaři specialisté

TáborDĚTSKÁ PSYCHIATRICKÁ NEMOCNICE
50 510 - 80 000 Kč

Lékaři specialisté

TepliceAMURA spol. s r.o.
od 200 000 Kč

Lékaři bez atestace (kromě oborů praktického lékařství)

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
od 46 500 Kč

Lékaři bez atestace (kromě oborů praktického lékařství)

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
od 46 500 Kč

Lékaři bez atestace (kromě oborů praktického lékařství)

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
od 46 500 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.