Pracovníci v oblasti ochrany a ostrahy

MANAGER/-KA PRO OSTRAHU VRÁTNIC A OBJEKTŮ (pouze OZP)

Náplň práce:
- jednání s klienty, kontroly, zajišťování směn, nábor nových zaměstnanců, sjednávání nových zakázek,
- návoz zaměstnanců na pracoviště, služební cesty.

Práce je vyhrazena jen pro OZP.
5 hod./den.

Další požadavky:
- samostatnost, spolehlivost, ochotu cestovat, pracovat i o víkendech
- řidičský průkaz skupiny B, řízení osobních automobilů

Nabízíme:
- k dispozici služební automobil, telefon, flexibilní pracovní doba

HLÁSIT SE:
- Andrea Vaněrová, Silvie Dvořáková, POUZE telefonicky 605 599 731 (8:00-15:00), nebo e-mailem personalmmsec@seznam.cz , kontaktní osoba se na pracovišti nenachází.







Plat od:
13 629 Kč
Pracoviště:
Litvínov
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
02.04.2024
Obor a Profese:
Hasič
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Vaněrková
605 599 731
personalmmsec|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti ochrany a ostrahy

PrahaMark2 Corporation Czech a.s.
127 - 140 Kč

Příslušníci v jednotkách požární ochrany hzs čr

TáborHasičský záchranný sbor Jihoče
od 33 000 Kč

Příslušníci v jednotkách požární ochrany hzs čr

Ústí nad LabemHasičský záchranný sbor Ústeck
37 380 - 49 730 Kč

Příslušníci v jednotkách požární ochrany hzs čr

Ústí nad LabemHasičský záchranný sbor Ústeck
37 380 - 49 730 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?