Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Martinková Zuzana, e-mail: hr@vshosting.cz

Poskytování seniorní zákaznické podpory - technických, administrativních nebo obchodních záležitostí. Pracovní zkušenosti se zákaznickou péčí. Velmi dobrá znalost angličtiny - písemná i mluvená. Dobré IT dovednosti. Schopnost efektivně a trpělivě jednat se zákazníky.
Základní znalost síťového inženýrství. Zkušenosti s hardwarem serverů a manipulaci se serverovým softwarem jsou výhodou.
Nástup dle dohody, poměr na 0,5 roku s možností prodloužení.

Zaměstnanecké výhody: multisport karta, 30 dní dovolené

Plat od:
35 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.03.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Zuzana Martinková
hr|vshosting#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v informačních kancelářích

Knihovna, Muzeum a Informační
21 000 - 26 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

ŠumperkKORDEX spol. s r.o.
od 23 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?