Technici provozu a uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií a příbuzní pracovníci

Kontakt: Urbánek Aleš, tel.: 775 977 675, e-mail: ales@ageo.cz Požadované znalosti: Velmi dobrá praktická znalost PHP5+ HTML, CSS/SaSS, Javascript SQL (MySQL) Linux, GIT, Docker Znalost ReactJS & NodeJS Základy C# Zkušenost s vývojem mobilních aplikací pro iOS a Android Zkušenost s některým z následujících PHP frameworků: CakePhp 2, Symfony 2, Laravel AWS Elasticsearch Docker Adobe Photoshop/Illustrator, Figma Znalost jazyků: Angličtina (C1), Čeština, Ruština Zkušenost v tvorbě specifikací a návrhu mockup Náplň práce: Vedení týmu vzdálených vývojářů jako Product Owner Tvorba specifikací pro projekty a funkce, reportování chyb, fill in backlog Provádění code review na vyvíjeném kódu Testovat a schvalovat úkoly před nasazením Správa sprintů, plánování funkcí a kontrola nasazení Vývoj a správa lokálních mikro služeb pro interní potřeby společnosti (reporty, email/sms kampaně atd.) Komunikace s designéry, grafiky a řešení souvisejících úkonů nutných pro běh projektů

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAeven Czech Republic s.r.o.
130 000 - 140 000 Kč

Správci webu

PrahaMirabilis Invest Group s.r.o.
od 18 900 Kč

Správci webu

PrahaSH engineering company s.r.o.
od 22 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAPAP IN s.r.o.
24 000 - 27 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAPAP IN s.r.o.
12 000 - 13 500 Kč

Správci webu

PrahaACHUM Drive s.r.o.
7 900 - 19 000 Kč



Podobné nabídky práce

Technici počítačových sítí a systémů

LitoměřiceAroma Praha, a.s.
od 30 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAeven Czech Republic s.r.o.
130 000 - 140 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.