Obsluha strojů na výrobu a zpracování výrobků z pryže

OBSLUHA STROJŮ NA VÝROBU, ZPRACOVÁNÍ VÝROBKŮ Z PRYŽE
- Místo výkonu práce: Trelleborg Bohemia, a.s., Akademika Bedrny 531/8a, Hradec Králové
- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, jedná se o agenturní zaměstnávání
- Náplň práce: obsluha strojů na výrobu a zpracování výrobků z pryže, plastu
- Požadujeme: min. základní vzdělání
- V případě zájmu o pracovní pozici se můžete osobně dostavit na adresu třída Karla IV. 467/20, 500 02 Hradec Králové, a to v pondělí a středu od 9:00 do 15:00 hod.
- Kontaktní osoba: p. Anatoli Yukhimuk, tel. č.: 777 977 679 (volat v pondělí a ve středu od 9:00 hod. do 15:00 hod.)

Plat od:
20 800 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
11.05.2018
Obor a Profese:
Technik v chemickém průmyslu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Anatoli Yukhimuk
777 977 679


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.